Monday 30 December 2019

Filcan okrogel okrasni cvetlični lonček - Wet felted flower bowl



 

Za rojstni dan si je sin zaželel filcan okrasni lonec. Kakšen naj bo, mi je kar pokazal na sliki s spleta. Lep, preprost okrogel lonec.

My son told me he would love a felted flower pot for his birthday. And sent me a photo of a round felted vase from the internet to give me an idea what it should look like. A simple round vessel.

Vsaj pet let že nisem filcala okrogle posode, tako da sem se morala kar pripraviti in obnoviti znanje. Imela sem lepo mikano domačo volno, mešanico bele in temno rjave/črne. Ker je bilo temne več kot po navadi, je barva bolj rjava kot siva.  Rumeno-oranžno sem pobarvala sama, a sam Bog ve, s katero rožico.
 I haven't made a round felted  vessel at least five years so had to renew my knowledge. I had beautiful carded farmer's wool, a mixture of natural white and natural dark brown/black. There was much more dark wool in it than usual so it is more brown than grey. The yellow-orange wool was dyed by me but only God knows with which plant.


 

 P.S. Saj vem, da bi bilo še lepše in bolj zanimivo, če bi slikala še v drugem okolju pa s kakšno rožico zraven...
 P.S. I'm very well aware it would look much better and more interesting if I took a photo of the bowl against a different background, perhaps adding a flower or two ...

2 comments:

Charlotte (MotherOwl) said...

The flower pot is beautiful as it is. Thank you for showing it yo us. Happy New Year.

Sandi said...

To je preprosto in lepo. Vidim, da ste iz Slovenije, kot je moj drugi najljubši violončelist in tudi naša prva dama. Zdravo!